لیست قیمت گاز غیر استریل 8 لایه | کیفیت بالای آن به چه عواملی بستگی دارد؟

لیست قیمت گاز غیر استریل 8 لایه | کیفیت بالای آن به چه عواملی بستگی دارد؟

گاز غیر استریل 8 لایه از قدرت جذب فوق‌العاده‌ای برخوردار میباشد و خون و ترشحات را به خود جذب میکند و در سایزهای مختلف توسط شرکتهای داخلی و خارجی به تولید میرسد. هرچقدر لایه‌های این گاز بیشتر باشد به این معنی است که خون و ترشحات بیشتری را به خود جذب میکند. این گاز غیر استریل از الیاف مصنوعی و مواد شیمیایی ساخته نشده است، به همین علت کاملا بدون بو میباشد. گاز غیر استریل 8 لایه پارچه‌ای است که بافت آن به صورت باز میباشد و از پنبه خالص (100 درصد) تولید شده است که بسیار نرم و لطیف است و کاملا به صورت بهداشتی و به دور از هر آلودگی فیزیکی تولید و بسته‌بندی میشود. هنگام تولید این گازها توسط شرکت تولیدکننده استریل نمیشوند و دلیل آن این است که برخی از مراکز درمانی روتینگ مشخصی در مصرف گاز پزشکی ندارند، بنابراین نیاز است تا گاز فله‌ای یا همان کیلویی تهیه کنند و شرکتهای سازنده نیز اقدام به تولید گاز فله‌ای میکنند.
کیفیت بالای آن به چه عواملی بستگی دارد؟ کیفیت گاز غیر استریل به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا می‌بایست از هرگونه ناخالصی به دور باشد، مواد مصرفی آن از جنس پنبه خالص و طبیعی باشد، پروانه ساخت وزارت بهداشت داشته باشد و …

برای اطلاع از لیست قیمت گاز غیر استریل 8 لایه، میتوان به نمایندگی و مراکز معتبر فروش مراجعه کرد و از قیمت روز گاز غیر استریل 8 لایه اطلاع پیدا کرد. 

لیست قیمت گاز غیر استریل 8 لایه | کیفیت بالای آن به چه عواملی بستگی دارد؟

نمایندگی پخش گاز غیر استریل 8 لایه در تهران

نمایندگی پخش گاز غیر استریل 8 لایه در تهرانشرکتهای تولیدکننده انواع باند و گاز استریل و غیراستریل ضمن متعدد بودن در انجام مدیریت، در جهت تولید دستگاه های ایمن برای مصرف‌کننده و مطابق با استاندارد، استفاده از مواد اولیه مرغوب را گام نخست در فرایند تولید خود میدانند. برای خرید این محصول، نمایندگی پخش گاز غیر استریل 8 لایه در تهران و سایر شهرها وجود دارد و مشتریان به راحتی میتوانند با مراجعه به این مراکز نیاز خود را برطرف سازند. با جستجو در سایتهای اینترنتی نیز میتوان گاز غیر استریل 8 لایه ارزان را پیدا کرد که در نتیجه به صرفه‌تر نیز خواهد بود. 

انواع گاز غیر استریل در بازار

انواع گاز غیر استریل در بازاربه طور کلی محصولاتی که تحت عنوان باند و گاز پزشکی به بازار عرضه میشوند به سه دسته اصلی استریل، غیر استریل و روغنی تقسیم‌بندی میشوند.

 انواع گاز غیر استریل در بازار مانند گاز طبی غیر استریل ساده یا گاز غیر استریل نخ‌دار موجود است.
گاز غیر استریل ساده: برای جذب خون و پساب‌های خونی، آغشته کردن سطح زخم به مواد ضدعفونی‌کننده همراه با گاز استریل، قرار دادن گاز غیر استریل روی گاز استریل که بر روی زخم گذاشته شده که به منظور پانسمان گازهای طبی ساده نباید برای زخمهای داخلی بدن استفاده شود. 
گاز غیر استریل نخ‌دار: برای جذب خون و آغشته کردن سطح زخم به مواد ضدعفونی کننده. استفاده از گاز نخ‌دار در زمان در زمان انجام عمل جراحی.
لانگ گاز: برای کنترل خونریزی، جذب خون و ترشحات خونی در جراحی‌های باز داخلی کاربرد دارد.
گاز غیر استریل در آزمایشگاه با قابلیت جذب بالا کاربردهای مختلف از جمله تمیز کردن سطوح، خشک کردن و ضدعفونی کردن وسایل و سطوح دارد. 

بازرگانی گاز ساده غیر استریل با کیفیت ایرانی و خارجی

بازرگانی گاز ساده غیر استریل با کیفیت ایرانی و خارجیگازهای پزشکی در دو نوع کیلویی و بسته‌بندی در بازار به فروش میرسند. گازهای پزشکی عمدتا طی فرآیندی استریل شده و به صورت بسته‌بندی به فروش میرسند. اما نوعی از گازهای پزشکی نیز وجود دارد که به گازهای کیلویی معروف هستند، این گازها غیر استریل هستند که در بازار فروش با قیمتی کمتر میشوند و مشتریان مخصوص خود را دارد. گازهای کیلویی باید بعد از خرید توسط مراکز مربوطه استریل و سپس به مصرف برسند. در ایران، بازرگانی گاز ساده غیر استریل با کیفیت ایرانی و خارجی موجود میباشد که میشود برای اطلاع از قیمت جهانی گاز غیر استریل 8 لایه به این مراکز رجوع کرد.

لیست قیمت گاز غیر استریل 8 لایه در داروخانه

لیست قیمت گاز غیر استریل 8 لایه در داروخانه

گاز غیر استریل 8 لایه که به گاز کیلویی در بازار ایران معروف شده است در ابعاد 10 سانت در 10 سانت از جنس نخ پنبه‌ای تولید شده و کاربردهای مختلفی در مصارف پزشکی دارد. این محصول در داروخانه‌ها یا مراکز معتبر به فروش میرسد که فروشنده گاز غیر استریل 8 لایه آن را در اختیار مشتریان قرار میدهد. همچنین متقضیان میتوانند از لیست قیمت گاز غیر استریل 8 لایه در داروخانه آگاه شوند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز ایجاد می شود.

بالا

آغاز یک همکاری سودمند

پس از تکمیل فرم همکاران ما در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت